måndag 16 augusti 2010

Såhär kan man också göra

A-K rider välutbildad ferrari

6 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Det blir alltså inte denna hästen. Han var supersuperrolig att rida, men handen på hjärtat var han för mkt sportbil för mig.

Malin sa...

MAMMA MIA! Vill ha!! (trots bakbenen) Vilken häst - och så intressant för en kirurg som öppnar en efter ett träningspass med trav under nedsittning.

"Hmmm, borde här inte vara ett par lungor, vad gör njurarna här? Det här ser inte ut som hjärtat, är inte detta.... hmmmm... det maskformiga bihanget?!"

Anna-Karin sa...

Malin> visst är han läcker! Jag har någon film där jag försöker sitta ner. Men det ser ut som att jag rider lätt - så jag avstår att lägga ut den.

Åk och titta på honom vet jag, jag tror du hade gillat honom.

Malin sa...

Här ska inte vara någon häst förrän jag slipper stiga upp 05:30 sju dagar i veckan och släppa ut dem. Det är hälften så mycket med en i förhållande till två...

Men jag håller med; jag hade tyckt om honom. Det är ju en fux med vitt!!

Thina Alsterfeldt sa...

väldigt bra öron! bra ben med bekymmersam rygg?

Anna-Karin sa...

Thina> jag får den inte att lyfta ryggen öht. :o Men benen vevar iaf på! (Det är alltså inte denna jag ska ha, utan en helt oflashig svettfux!)