fredag 3 september 2010

Sexy baby

Dagens lektion hålls i Pole dancing. Den hålls av den enda i Ellenfamiljen som är vig nog att få upp fötterna på bordet då hon sitter i stolen. Ellenmamman skulle bryta lårbenshalsen om hon försökte.


Pole dancing, fritt tolkat av Ellenbebisen



Börja alltid uppträdet med ett leende. Ett smajl är vägen till publikens hjärtan.


Visa gärna hur djupt du kan gå, att vara tänjbar är väldigt attraktivt har jag sett på Mitt i naturen.


Nu är det dags att angripa stången som om du ägde den. Stången är din vän, inte din ovän!


Nu är det dags att avancera uppåt, strääääck på kroppen! Och tänk på att ha sensuella handrörelser!


Och för Guds skull, show some ass!

4 kommentarer:

Bitte sa...

Man mste förstås ställa sig frågan: vad månde bliva! Törs man ens tänka tanken: en poledansande smakprovare. Ja, jag tror på det, när jag tänkt efter ett tag. Go, Ellenbebisen, gogo!

Irene sa...

Oh, detta begåvade barn! Inte nog med termostater, nu bemästrar hon polar också! (eller blir det 'poles'? Äh, skitsamma!). Hon kommer att gå långt, det barnet!

Anonym sa...

Hahahahahahahahahahaha!

Jag vill träffa liten Ellenbebis snart! Tror att hon och jag skulle ha väldigt mycket att språka om.

Tack för morgonens första gapskratt!
Linnéa.

Angela sa...

My God, she's good!!