lördag 11 december 2010

And the winner is...

.... SUSANNE!

Grattis till läsupplevelsen, Susanne. Din julegave kommer inom kort i posten.

Jag kan berätta att dragningen gick helt odramatiskt till. Ellenpappan ombads säga ett nummer mellan ett och nio (helt ovetande om att han skulle göra någon av de nio kommentatorerna lycklig). Ellenpappan valde tre, och den tredje kommentaren var lagd av Susanne.

Jag tackar för era boktips. Men [Marajna], menar du verkligen att du läst alla Proust?! Det trodde jag inte att någon klarat av med livet i behåll.

Jag avslutar dagens vinstblogginlägg med ett nytt boktips åt er: Niceville av Kathryn Stockett.

3 kommentarer:

Marajna sa...

Hahaha ... nej naturligtvis inte :-D. Jag bara skojsade och klämde till med de två svåraste titlarna jag vet. Jag kom inte ens igenom första delen som fanns på en ljudbok :). Så himla boring var den :-D. Jag läser på min höjd en hästbok då och då - gärna med mycket bilder!!!! En och annan deckare slinker ner emellanåt.

Grattis till vinnaren!!!!!!

Marajna sa...

Förresten ... kollade just vad som ligger och dammar på nattduksbordshyllen: Vitlöksballaderna av Mo Yan. Den är väldigt dammig så den har nog legat något år eller två :-D. Men nu skall jag faktiskt ta mig igenom den ... bara för att!!!!

Anonym sa...

Grattis vinnare Susanne! Vi kan väl få reda på vilken bok den julegave innehåller sen?

Jag är lite i kris över att jag läser så lite och så usla böcker. Jag planerar att ha som nyårslöfte att jag ska bli lite mer litterärt intellektuell. Lite som Anna-Karin, tänkte jag. :)

Petrus