söndag 29 maj 2011

Tack!

Bloggen lägger ner.
Tack för att ni tagit er tid att läsa här!

6 kommentarer:

Moster Måne sa...

Nämen.... :-(
Din blogg som brukar vara en absolut ljusglimt i min vardag...

Kristin sa...

Sa synd! Du som skriver sa bra. Men jag kan tänka mig att det är svart att hinna med. Hoppas det blir en fortsättning nagongang i framtiden!
Stor kram,
Kristin

cassiopeja sa...

Dina ord kommer vara saknade. Kram!

Irene sa...

Jag kommer att sakna din blogg och ditt sätt att uttrycka dig. Fast jag hoppas ju att du kommer tillbaka... om inte här, så i en annan blogg så småningom?

Malin sa...

Tack själv, du har verkligen skrivit mycket läsvärt och ännu mer roligt!

Anonym sa...

Nejnej,A-K! Vaffördådå?
Mamma och jag brukar läsa din blogg ihop,du skriver ju så bra!
Men du kommer kanske tillbaka en dag får vi hoppas...
Kram Tina M